недеља, 10. мај 2015.

Pink Bitch


Opusten outfit, odlican za svaki dan. Omiljene farmerke, sira majica sa natpisom BITCH. Malena torbica i Nike patike! Nadam se da vam se dopada ovaj outfit.. :)

Relaxed outfit, great for every day. Favorite pair of jeans, T-shirts with the inscription cheese BITCH. Small handbags and Nike sneakers. I hope you like this outfit. :)











                                                                        Jeans - Best Buy
                                                                        T-shirt - Republic
                                                                        Sneakers - Nike
                                                                        Bag - Six
                                                                        Glasses - Bershka

18 коментара:

  1. Majica je bas super, opustena i upadljiva zbog natpisa. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Farmerke su prepreprelepe. Taman za ovo vreme! :D
    Super kezual autfit. Pogodan za skolu (ako se oduzme natpis na majici,hahaha)

    Giveaway na blogu! ☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  3. Cool kombinacija- svidja mi se malo pink u tom outfitu, na šminki i na majici :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Totalno kul kombinacija! Kosa ti je super ♥

    teenfashioncorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I love your jeans so muuuuuuch!


    xoxox

    ewiie.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divno draga, majica je vrh ! :-) <3 <3 <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/05/birthday-outfit.html

    ОдговориИзбриши
  7. Hi Marina! I like very much this casual outfit, especially your amazing ripped jeans!!!
    Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ОдговориИзбриши
  8. That shirt is too funny, great for an edgy casual look.

    xx Falasha

    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala na posjeti i pracenju... nema frke, pratim i ja tebe! :)
    Casual lijepa kombinacija! Pusa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga, sad sam skuzila da te Gfc vjerojatno nije "ucitao" i da me ne pratis pa ukoliko ti nije problem, probaj ponovno! Tnx

      Избриши
  10. Hello>^.^<
    Love the look!, great, full of inspiration blog!
    Have a nice day!

    http://www.porcelandia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. odlična ležerna kombinacija, pratim i ja tebe s gfc-om.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super outfit i fotke! Svidja mi se posebno jeans :-)
    Jesi li zainteresirana da se pratimo na GFC-u i ostanemo u kontaktu?
    Bilo bi mi drago!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Savrseno opustena varijanta, moja omiljena ;) farmerke su vrh!
    Kazi mi gde ima to radnja Republic, posto u Bg su sve zatvorili a bas mi se svidjala!!! ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Stvarno si predivna, kao i slike i outfit i sveee. ahahha ♥

    Pogledaj moj blog. ♥
    Ako ti se dopada učlani se --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. pratim te #68 :)
    majcaa je prelepa a naocare su savrsene zaista mi se dopada kako si se obukla!
    Molim te postavi mi pitanje na mom blogu je Q&A :)


    Isidora http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Meni se pogtovo svidjaju hlace, bas trazim slicne :D

    ОдговориИзбриши